КОЛОСОЧОК

громадська організація

м. Київ, вул. Василя Алексухіна, 7
м. «Святошино»

ПРО НАС

bird

ЛЮБОВ ДО РІДНОЇ КУЛЬТУРИ І ЗВИЧАЇВ 
«Виховання, створене народом і засноване на основах народності, має ту виховну силу, якої немає в найкращих системах, заснованих на абстрактних ідеях або запозичених в іншого народу.»

ДОБРОТА І РОЗУМІННЯ ДО КОЖНОЇ ДИТИНИ
«Садівниця» повинна володіти педагогічним талантом,бути доброю, лагідною, але в той самий час з твердим характером, яка б з пристрастю присвятила себе дітям цього віку і, мабуть, вивчила все, що потрібно знати для того, щоб зайняти їх.»

НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ПРИКЛАДОМ ВИХОВАТЕЛІВ
«Дитяча природа ясно вимагає наочності … Дитя мислить формами, образами, кольорами, звуками, відчуттями, і взагалі, той вихователь, хто захотів би змусити її мислити інакше, тільки зіпсував би дитячу природу.»

ВІЛЬНА ГРА
«У грі дитина живе, і сліди цього життя глибше залишаються в ній, ніж сліди справжнього життя, в яке він не може ще увійти по складності його явищ та інтересів … У грі дитя, вже зріла людина, випробовує свої сили і самостійно розпоряджається своїми ж створіннями.»

ПОМІРНІСТЬ У ЗАНЯТТЯХ
«Передчасне навчання перевтомлює мозок дітей, втілює в них невпевненість у свої силах, відбиває охоту до навчання; запізнювання ж у навчанні обумовлює відставання в розвитку дітей, набуття ними таких звичок і схильностей, з якими вчителям доводиться напружено боротися.»

ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТІ, “НЕЗАКІНЧЕНІ” ІГРАШКИ
«Діти не люблять іграшок нерухомих … добре оброблених, яких вони не можуть змінити своєю фантазією … Краща іграшка для дитини та, яку він може змусити змінюватися найрізноманітнішими способами..Дитина щиро прив’язується до своїх іграшок, — зауважував Ушинський, — любить їх ніжно і гаряче, і любить в них не красу їх, а ті картини уяви, які сама ж до них прив’язала.»

ЩОДЕННІ РИТМИ ТА РИТУАЛИ
Ритм полегшує виховання. Виникає значно менше суперечок, злості і нервових ситуацій. Не все буде виторговуватися, обговорюватися або вимагатися з криком і сльозами, так як діти зможуть розраховувати на повторення звичного. А це дає їм впевненість. Ритму необхідний зв’язок з гарними ритуалами. Тоді він не схематичний, як, наприклад, розклад уроків в школі, а набуває якості, що відповідають дитячій радості дій і характеру дитини. Відрізняє ритм повторення.»

ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ТА ЛЮБОВ ДО ЗЕМЛІ
«Прикрашайте, — говорив Ушинський, — кімнату дитяти красивими речами, але тільки тими, краса яких доступна дитині». «Спілкування дітей з природою допомагає розвивати їх розумові здібності. Спостереження і вивчення рідної природи сприяє розвитку почуття патріотизму та естетичному вихованню.»

Колосок © 2018. Усі права застережено.